Hogy az egyedi stílus ne csak gagyi marketingszöveg legyen, a 4C darabszámát mindössze ezer példányban limitálta a brand és azokat is jól elterítve kívánja értékesíteni; 400 jár majd Európának, Ázsiának és a Közel-Keletnek, 500 példányt kap Észak-Amerika, míg a maradék 100 darab jut a többi régiónak.
A megmagyarázhatatlanul vonzó olaszos vonalvezetést az Alfa most 240 lóerővel, 1750 köbcentis négyhengeres turbómotorral és 895 kg össztömeggel párosította. A végeredmény önmagáért beszél…
Belépő kategóriás sportautóként igen magasra tette a mércét, így sok tekintetben messze túlnő német kategóriatársain többek között árában is. A 70 ezer dolcsis középmotorosok Carrara-fehér vagy Alfa-vörös színekben pompáznak majd, elöl 18, hátul pedig impresszív 19 colos keréktárcsákkal. A sportos utastérben meghatározóak a bőrszövet sportülések, az alcantara, alumínium és szénszálas borítások. VIDEÓ
A megmagyarázhatatlanul vonzó olaszos vonalvezetést az Alfa most 240 lóerővel, 1750 köbcentis négyhengeres turbómotorral és 895 kg össztömeggel párosította. A végeredmény önmagáért beszél…
Belépő kategóriás sportautóként igen magasra tette a mércét, így sok tekintetben messze túlnő német kategóriatársain többek között árában is. A 70 ezer dolcsis középmotorosok Carrara-fehér vagy Alfa-vörös színekben pompáznak majd, elöl 18, hátul pedig impresszív 19 colos keréktárcsákkal. A sportos utastérben meghatározóak a bőrszövet sportülések, az alcantara, alumínium és szénszálas borítások. VIDEÓ