A 30-40 milliós középmotoros luxus-sportkupé az elődökhöz hasonlóan szintén alumínium vázas lett, kiegészítve szuperkönnyű szénszálas elemekkel. Az így alig 1,4 tonnás össztömeget egy egyedien morajló, 375 lovas, V6-os fémszívvel párosította az avantgárd stílusérzékkel megáldott tervezőgárda.
Az enteriőr látványa önmagáért beszél… Akárcsak a külső dizájnon, úgy a beltérben is szembeötlőek a világháborús repülőgépek ihlette finom részletek; kapcsológombok, manuális kijelzők, turbinákat idéző beömlők és a kedvencünk, a már védjeggyé vált fémrudas sebességváltó.
Az enteriőr látványa önmagáért beszél… Akárcsak a külső dizájnon, úgy a beltérben is szembeötlőek a világháborús repülőgépek ihlette finom részletek; kapcsológombok, manuális kijelzők, turbinákat idéző beömlők és a kedvencünk, a már védjeggyé vált fémrudas sebességváltó.