Az Acqua di Parma évszázados történelmében 2001-től kezdődött új fejezet, ugyanis az LVMH ekkor kezdte el fokozatosan felvásárolni az olasz parfümmárkát. Összhangban az eredeti márkafilozófiával a luxusóriás nem változtatott az Acqua di Parma filozófiáján, így a brand továbbra is a parfüm és a szépségápolás terén tevékenykedik, hangsúlyozva a márka tradícióját és eredeti értékeit.

A parfümházat 1916-ban alapították, ekkor jelent meg a máig nagy népszerűségnek örvendő Colonia illat. Ennek sikere a század eleji tömény parfümökkel szemben az Eau de Cologne, azaz az illatos víz könnyedségében rejlett. Akkor még, mint az úriemberek zsebkendő-illatosító vize az olasz elegancia jelképévé vált világszerte. Az egyesült államokbeli debütálás után olyan egyéniségek viselték a Colonia kultikus mediterrán frissességét, mint Humphrey Bogart, Cary Grant vagy éppen Ava Gardner.

Az Acqua di Parma ’30-as évektől kezdődött népszerűsége a ’60-as években kezdett rohamosan visszaesni. Ekkortájt jelentek meg a híres divatházak először parfümkollekciójukkal. Ebben az elhomályosodott időszakban az Acqua di Parma szüntelen képviselte hagyományait és egy igényes szűk rétegnek, akik továbbra is nagyra értékelték ezt az időtlen klasszikust, tovább készítette frissítő illatait. 

1993-ban keltették új életre a családi vállalkozást. Három prominens olasz üzletember, Diego Della Valle, Luca Di Montezemolo és Paolo Borgomanero megvásárolták, majd új, nemzetközi lendületet adtak a neves parfümháznak. Ők egyébként olyan neves luxusmárkák vezetői, mint a Tods, a Ferrari és a La Perla. 2003-ra tőlük vette át az LVMH a teljes irányítást.

Esszenciája az Acqua di Parma termékeknek mai napig a minőségi alapanyagok gondos kiválasztásában, a szakértelemben és a minden részletre kiterjedő személyes figyelemben rejlik. Termékpalettájukat bővítették a presztízs illatkreációikon túl borotválkozási, pipere és egyéb bőr kiegészítőkkel, valamint specializálódtak illatgyertyáikkal és exkluzív enteriőr kollekciójukkal az otthonillatokra is.