Az Omorovicza legenda több, mint 2000 évvel ezelőtt kezdődött, amikor a mai magyar területű termálvizek gyógyító hatásait őseink először vélték felfedezni. Napjainkban ennek az áldott természeti adottságnak minden előnyét kihasználva egy fiatal házaspár, Margaret és Stephen de Heinrich megalapította az Omorovicza luxusmárkát.

Szerelmi történetük szorosan összefügg a magyar prémiummárka megalapításával. A svájci születésű férfi magyar gyökerei után kutatva érkezett Budapestre. Itt találkozott először leendőbelijével, aki akkor még amerikai diplomataként dolgozott Magyarországon és akivel randevúikat többnyire patinás magyar gyógyfürdőkbe szervezték. 

Olyannyira lenyűgözte őket termál és gyógyvizeink jótékony hatása, hogy elhatározták, egy a magyar termálvizeket felhasználó szépségápolási termékcsaládot hoznak létre. Kozmetikumaik száz százalékban természetesek, hatékonyságuk - amely új szintre emelte a bőrápolást - az ásványi kozmetológia elvén alapszik.

Köszönhetően termékeik áldásos hatásainak hamar nemzetközi hírnévre tettek szert. Neves szépség- és luxusmagazinok keresett témái lettek, építve ezzel Magyarország imázsát is. A 2006-ban alapított brand első szalonja az Andrássy úton kapott helyet, de kezeléseik - köztük a luxus arany testkezelés - elérhetőek a csodálatos budapesti Four Seasonsben. Nemzetközi szinten a világ legfelkapottabb városaiban és spa desztinációiban képviseltetik magukat, olyan nívós luxusszállodákkal és luxusáruházakkal együttműködve mint a Mandarin Oriental, a Harrods vagy éppen a New York-i Bergdorf Goodman.