A Kanebo holding 1887-ben alakult Japánban, a kozmetikai cikkek divíziója azonban ma már a Kao nevű, szintén japán vállalat tulajdonában áll.

A Kanebo almárkái közé tartoznak a T'estimo, Kate, Revue, Lavshuca, Lunasol, Coffret d’Or, a Sensai és a sort még folytathatnánk.

A prémium-kategóriás termékcsoport a Sensai, ami japánul kifinomultságot, bájt, lágyságot, illetve nyugodtságot jelent. A névválasztás azt hivatott tükrözni, hogy a márka elvei a japán szépségideálból és életfelfogásból vezethetőek le: odafigyelés a részletekre, az idősebb generációk bölcsességének tisztelete, stb. Csakis a legkiválóbb alapanyagokat és aprólékosan kidolgozott, hosszú hagyománnyal rendelkező vagy fejlett technológiára épülő bőrápolási módszereket alkalmaznak.

A Sensai alapvetően két elméletre alapozza termékeit: a „sejtmemória” megközelítés által a külső hatások által károsított sejteket igyekeznek újraprogramozni, míg a „gyémánt” megközelítésre alapozott termékek több fronton igyekeznek meggátolni a bőr öregedését.

Az ázsiai bőrt mindig is csodálták szerte a világon szépsége, fiatalsága miatt. A Kanebo termékeivel ugyanezt a hatást kívánja elérni fogyasztói körében is - bőrtípustól függetlenül.